ناشید

ADS

دستمالي مامان تو بازار

1 . دستمالی مامانم تو بازار – شهوانی
‎5 ا کتبر … دستمالی مامانم تو بازار. 1394/7/ … مامانم پاهای راستشو خم کرده بود سمت شکمش و دمر
خوابیده بود و غیر از یه چادر تو خونگی که از روی اون هم همه بدنش معلوم بود دیگه هیچی
روش نبود.همون چادر … خلاصه اونروز تا عصر ما تو بازار بودیم و تو اون فاصله خیلی ها از
مامان من فیض برده بودن که اگه فرصت شد تو داستانهای بعدی می گم.

2 . انگشت شدن مامان تو بازار – شهوانی
‎18 نوامبر … بلیط قطار و گرفتیم و رفتیم از مالیدنا و تیکه ها تو قطار ک بگذریم صبح رسیدیم
تهران رفتیم خونه خالم اینا و استراحت کردیم فرداش قرار شد بریم بازار … یه دفعه
بگو یه بازار انگشت کردن تو کس و کون مامانه جنده ام. … بعله شرف و غیرت و مامان و
اینا رو بیخیال تو خودتم کون میدی هیچ تبلیغاتم میکنی تو بازار …

3 . تجاوز به زنم وسط دریا
‎20 سپتامبر … بگذریم،ماجرایی که میخوام تعریف کنم پارسال تو راه جزیره قشم اتفاق افتاد،و کاملا hotgram4.filmiro.com//09/20/…/4906780649966272556.htmlواقعیه،میخواستیم بریم قشم خونه داداش مهین که اونجا مغازه داشت،باقطار رفتیم بندر
عباس،تیرماه بود هوا خیلی گرم وشرجی بود،مهین یه مانتو نازک وکوتاه با یه دامن تنش
بود،پسرای بندری همش نگاه مهین میکردن تو بازار شلوغ بود مهین گفت …

4 . مامانمو مالید و گایید | صد داستان سکسی
‎29 ژانويه … من چند که تو سایت های سکسی می چرخیدم و داستان ها رو می خوندم چند تا
داستان توجه ام رو جلب کرد که مربوط به چند دستمالی کردن تو مترو و خیابون و… … این
موضوع بر می گرده به تابستان 4 سال پیش که من 177 سالم بود اون سال عروسی دختر
داییم بود و قرار بود منو مامانم برای خرید لباس عروسی به بازار بریم اون …

5 . دستمالي مامان تو بازار – آرمان دانلود
‎دستمالي مامان تو بازار. دستمالي مامان تو بازار دستمالی مامانم تو بازار. 1394/7/13. armanisp.ir/دستمالي-مامان-تو-بازار/سلام. اسم من وحید و بیست سال دارم و یه کافی نت https://shahvani.com/dastan/-
دستمالی-مامانم-تو-بازارتو جنوب شهر تهران دارم.این اولین باری هستش که من داستان می
نویسم ولی حدود یک سال هست که سایت شهوانی رو می خونم و لازم دیدم که خودمم داستانای
سکسیم …

6 . آقا محمد و مامانم! | داستان سکسی
‎24 ا کتبر 2007 … با حاجیه خانم خرید. خلاصه من هم راه افتادم و رفتم پیش رفیقا که چند خیابون پایین https://dastanesexy.wordpress.com/2007/10/24/آقا-محمد-و-مامانم/تر بود و موتور رو خونه پیام دوستم گذاشتم و با ماشین اون رفتیم تو شهر ولی بین راه
حاجیه خانم رو دیدم که با دختر کیر مدلش اومده بودن بازار ولی مامانم باهاشون نبود. خلاصه
رفتم تو فکر که چرا مامان بهم دروغ گفته و… تا وقتیکه برگشتم.

7 . سکس بازار: سکس با مامان الناز
‎10 آگوست 2008 … … بود رو فوري دادم بالا سينه هاشو از تو سوتين دادم بيرووون وااااي عجب صحنه اي بود sexpsex.blogspot.com/2008/08/blog-post_10.htmlسينه هاي بزرگ و اويزون مامان بود واقعان افتادم جونشون نوکشونو يه کم که ليسيدمديدم
که سرپا نميشه بردمش رو تخت النار جاي کون الناز رو رو تخت حس ميکردم ولي فعلا ÷
ستوناي طاهره مهم تر بود مثل يه بچه ميخوردم پستوناشوموهامو تو دستش …

8 . دستمالی مامان تو بازار – ایران خفن – doustiha.xyz
دستمالی مامان تو بازار ایران خفن – ویکی دستمالی مامان تو بازار – ایران خفن داستان doustiha.xyz/post.php?title=دستمالی%20مامان%20تو%20بازار%20…دستمالي مامان توبازار | دانلود انگشت شدن مامان تو بازار – شهوانی دستمالی مامان تو
بازار ایران خفن – Namnak.Org مالش کون زنم تو مترو ninjafun ir – انتخاب رشته
دستمالی مامان تو بازار – ایران خفن دستمالی مامان تو بازار – ایران خفن دستمالی مامان تو
بازار …

9 . بیایم از خاطرات تو تاکسی و اتوبوس بگیم ههههههههه | تبادل نظر نی نی …
‎زمان دانشجویی یه قسمت از مسیر رو مجبور بودیم با مینی بوس بریم من با یکی از
دوستان ساده ترسوم بودم همین جور که تو راه بودیم.دیدم دوستم معذبه گفتم چی شده گفت
احساس میکنم یه چیزی زیرمه!!!!!!!!! بعد رفت جلو من دیدم پای یه نفر که کفششو در اورده
و با جورابه از لای صندلی اومده بیرون منم که خیلی شاکی شدم دست کردم تو کیفم و یه

10 . روایت های تازه پسران و دختران از دستمالی های خیابانی
‎26 ژوئن … مامان جلوتر در صف صندوق ایستاده که ناگهان احساس می‌کنم دستی از پشت. .. شوکه iranianuk.com/…/روایت-های-تازه-پسران-و-دختران-از-دستمالی-های-خیابانیشده‌ام، اما هنوز در … روایت های تازه پسران و دختران از دستمالی های خیابانی …. سارا هم